Jeugdharmonie

Speel je slagwerk of een blaasinstrument?

Ben je tussen de 10 en 26 jaar?

Wil je graag samen in groep muziek en plezier maken?

Kom dan zeker naar 1 van onze volgende repetities!

Onder leiding van dirigent Pieter Delaere, houden we iedere zaterdagnamiddag onze wekelijkse repetitie. We spelen heel wat diverse muziek: van Frozen en Moana tot Band of Brothers en zelfs Glee, we zijn van alle markten thuis!

We geven onze muzikanten ieder jaar de kans om op te treden! Elk jaar organiseren we een groot concert met onze jeugdharmonie waar we het beste van onszelf kunnen geven. Doorheen het jaar spelen we ook af en toe een kleiner concertje of musiceren we samen met de 'grote' harmonie.

De boog kan uiteraard niet altijd gespannen staan, dus organiseren wij doorheen het jaar wat extra activiteiten. Van een karaoke, film of gezelschapsspel avond zijn wij zeker niet vies! We organiseren ook elk jaar een repetitie-weekend, waarop er veel gerepeteerd wordt maar waar we elkaar ook beter leren kennen en heel wat leuke spellen spelen.

Om dit alles in goede banen te leiden wordt onze dirigent Pieter bijgestaan door zijn vertrouwde jeugdwerkgroep. Zij zetten zich ten volste in om van ieder werkjaar een spektakel te maken!

Begint het al te kriebelen en wil jij ook in onze jeugdharmonie komen spelen? Kom dan zeker eens langs op onze repetities op zaterdagnamiddag van 17:00 tot 18:30! Afspraak op schoolweg 1, 9770 Kruishoutem!

Heb je nog vragen of wil je wat meer info? Dan kan je altijd bij onze jeugdverantwoordelijke terecht:

Jasper Hellebuyck - Jeugdverantwoordelijke
Mail: jasper.hellebuyck@gmail.com